LOGO MMP 2A

Je eigen sterk digitaal kanaal voor je onderneming uitbouwen is nu reëel.

Marketing, digitale media en reclame draait bij vele kmo’s om ideeën én tijd, niet om grote investeringen. Veel die ons inhuren hebben geen grote budgetten, een project, een advies, is soms genoeg om ze naar hun volgende plek te krijgen – dat is de geest.

Die geest en de instelling van “alle hens aan dek –mayday-mayday” is compatibel werk af te leveren aan flat-fee-prijzen: voor bedrijven is dit slagen en besparen zonder concessies te doen aan het fundament. 

De digitale wereld is aan zet, "alle hens aan dek, mayday-mayday."

Hoe werkt mayday-mayday-pub in webdesign en marketing?

De op waarde gebaseerde ‘flat-fee’-prijzen of Value-Based-Package-Pricing vragen om een minder traditionele klantrelatie: namelijk een open samenwerking, pragmatisch en flexibel. We noemen het “growth-driven-design” en klanten zijn er dol op. Flat-fee-prijzen zoals bij webdesign resulteren in een efficiënte ontwikkeling. Het groeiplatform werkt dan weer onder Value-Performance-Based Pricing. 

(bron ▲▼: © Brad Weaver/creativebloq.com – mayday-mayday-pub)

Een belangrijk verschil: je betaald voor oplossingen niet voor tools.   

Hi, Hallo,

Volgens Research and Markets zal de wereldwijde digitale advertentie- en marketingmarkt in 2026 zelfs $ 785 miljard bereiken. De markt groeit snel, ook hier,  maar er is nog genoeg tijd om erin te springen.

 

Het groeiplatform biedt een exacte blueprint om in slechts 90 dagen een top 25% digitale marketeer voor uw eigen bedrijf te worden.

 

Ik ben Creative Director en ik heb tientallen bedrijven geholpen bij het opbouwen van een lucratieve (digitale) marketing. Dit is wat je krijgt (en ook leert, want je zet het voort) in mijn groeiplatform:

  • Wat het betekent om een OC-shaped digital marketeer te worden (en waarom dit cruciaal is).
  • Het ontwikkelde platform die op halflange termijn haar succes voor uw bedrijf bewezen heeft, je ent er dus gewoon op voort – het hart van uw marketing is in uw huis (en niet elders).
  • En zoveel meer! en zoals je weet het groeiplatform is enkel betaalbaar bij slagen.

Start nu het groeiplatform via de R.O.I.-norm. A Website with a View.

 

Ready to Rule The Jungle?

Zie je daar,

Etienne De Loenen

Creative Director

IT – Marketing

jungle3
Etienne De Loenen

EEN KMO IS EEN MARKETINGTROEF

KMO’s hebben nog extra’s:

– ze bundelen een schat aan kennis, hierdoor zijn ze veruit het meest waardevolle aanspreekpunt voor de consument
– de combinatie van snelheid en beslissingsbevoegdheid = flexibiliteit
– direct contact met de markt
– een stabiele factor voor klanten – ondernemers blijven doorgaans langer aan het roer

 

Een bedrijf dat wil overleven.

Moet dus goed zijn in communicatie, tegelijk goed zijn in het ontwikkelen van nieuwe producten of diensten en het op de markt brengen ervan en aandacht besteden voor de bestaande producten en diensten in de verschillende stadia van hun levenscyclus.

kmo digitale wereld

Commerciële Productontwikkeling is hier een oplossing en perfect toe te passen op alle branches zowel B2B als B2C. De opzet is goedkopere manieren vinden om te vermarkten.
Maar geldt deze stelling niet voor de meeste bedrijven.

 

Wat gebeurt er nu.

Een massale inzet op inbound marketing, seo, sea, digitale marketing, social media marketing om een goede ranking in de zoekmachines te hebben. Maar men vergeet dat de eerste pagina maar plaats biedt aan een tiental organische resultaten. Men vergeet dat Google, om de beste te blijven, continu aan zijn zoekmachine sleutelt, dagelijks veranderen er algoritmen. 6000 zoekalgoritmen veranderen jaarlijks, die plots uw plaats in de zoekmachine danig kunnen veranderen. Commerciële zekerheid opbouwen is een wet en hier biedt commerciële productontwikkeling, een ernstige oplossing en aanvulling…

De strijd om klanten wordt met de dag intenser.

Hoe zich sterker positioneren? Hoe klanten motiveren en de concurrentie blijven overtreffen?…

Het volgen van principes in website-ontwerp kan het succes van uw site maken of breken. Het is het verschil tussen bezoekers die vertrekken zodra ze uw startpagina bezoeken, of uw diensten en producten verkennen en uiteindelijk converteren.

In deze context is het laten uitschijnen dat je daarna je website of webshop zelf kan doen, een verkooppraatje en klanten niet serieus nemen in hun doelstelling en op termijn ‘kijken in de verkeerde kant van de telescoop.’

Het is altijd tijd om een gefundeerde schatting te maken van de trends die de komende periode zullen domineren. Designtrends zijn reacties op technologische en culturele veranderingen. Productontwikkelaars volgen nieuwere trends en nemen die op in het ontwerp van een product en dienst, dit creëert een aanzienlijk concurrentievoordeel.

Dit geldt voor alle sectoren. Alles heeft een levenscyclus: diensten, producten, bedrijven. Voor kleine bedrijven is dit zelfs onmisbaar om te overleven. Dit komt omdat wij worden beoordeeld en geclassificeerd naar de vier manieren waarop wij contact met de wereld hebben, daarmee rekening houden is zeker geen overbodige luxe.

Maar het probleem met ontwerptrends is dat ze komen en gaan, en het kan moeilijk zijn om te weten welke trend te volgen. Een onjuiste beslissing kan veel problemen veroorzaken.

a9a 4

DBH-quotiënten =
win business.

Hoe indrukwekkend de trends ook lijken, de missie van de ontwerper moet altijd hetzelfde blijven: gebruikers helpen hun doelen te bereiken door meer bruikbare producten te maken. Mode mag nooit de bruikbaarheid overtroeven. Van vitaal belang is om elke trend te evalueren en alleen oplossingen te implementeren die een betere gebruikerservaring voor gebruikers creëren zonder afbreuk en aan de weg die is afgelegd bij haar doelgroep – dat zijn taken van een creative director.

 

 

 

geso
LOGO MMP 6 def transp pub PRINT

MANAGE ALL IN ONE PLACE

web-development 

webdesign 

marketing 

graphic design 

branding 

creative direction 

voor ondernemers en kmo’s


Zie INDEX: Algemene Voorwaarden | Privacyverklaring | Copyright: zie Copyright-Disclaimer en Pexels.com CCO license | Logo: mayday-mayday-pub mix van Michael Elkan-Blogger en Pexels.comCCOlicense

Prijzen excl. BTW

Vragen?

ONLINE BESTELLEN 

STAP 1 : KLIK LET’S CREATE…▲

STAP 2 : KLIK PROJECT, KIES OP PAGINA, BESTEL

STAP 3 : VUL BRIEFING IN, VERZENDEN EN KLAAR

Nieuwe plannen en verscheurd tussen doen-en-niet-doen. Dit analysetool helpt om rationeel de juiste beslissing te nemen. 

Mayday-Mayday-Pub is werkzaam in: Antwerpen, Limburg,

West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen en Vlaams Brabant.

Copyright 2022 © All rights Reserved. Design Made by Mayday-Mayday-Pub