electrify your marketing

De op waarde gebaseerde prijzen of Value-Based-Pricing vragen om een minder traditionele klantrelatie: een open samenwerking, pragmatisch en flexibel. “UX marketing en growth-driven-design” zijn hierop gebaseerd. Flat-fee-prijzen en hybride-model zoals bij webdesign resulteren in een efficiënte ontwikkeling. Het groeiplatform werkt dan weer onder Value-Performance-Based Pricing.
(bron ▲: © Picture Brad Weaver/creativebloq.com)
Je betaald voor oplossingen niet voor tools.
Hi, Hello,
Het groeiplatform biedt een hanteerbare marketing blueprint voor uw onderneming. Dit is wat je krijgt (en ontdekt, want je zet het voort) in het groeiplatform:
|
Ready to Rule The Jungle… Start nu het groeiplatform via de R.O.I.-norm.
Happy Jungle Days
ETIENNE DE LOENEN
CREATIVE DIRECTOR/
UX-MARKETING
Bedrijven hebben nog extra’s:
– ze bundelen een schat aan kennis, hierdoor zijn ze veruit het meest waardevolle aanspreekpunt voor de consument
– de combinatie van snelheid en beslissingsbevoegdheid = flexibiliteit
– direct contact met de markt
– een stabiele factor voor klanten
|
Een bedrijf dat wil overleven.
Moet dus goed zijn in communicatie, tegelijk goed zijn in het ontwikkelen van nieuwe producten of diensten en het op de markt brengen ervan in de verschillende stadia van hun levenscyclus.
Commerciële Productontwikkeling is hier een oplossing en perfect toe te passen op alle branches zowel B2B als B2C. De opzet is goedkopere manieren vinden om te vermarkten.
Maar geldt deze stelling niet voor de meeste bedrijven.
Wat gebeurt er nu.
Een massale inzet op inbound marketing, seo, sea, digitale marketing, social media marketing om een goede ranking in de zoekmachines te hebben. Er zijn honderden, duizenden websites en soms nog meer per branche of niche, maar men vergeet dat de eerste pagina maar plaats biedt aan een tiental organische resultaten. Men vergeet dat Google, om de beste te blijven, continu aan zijn zoekmachine sleutelt, dagelijks veranderen er algoritmen. 6000 zoekalgoritmen veranderen jaarlijks, die plots uw plaats in de zoekmachine danig kunnen veranderen – er is nu meer nodig.
Commerciële zekerheid opbouwen is een wet en hier biedt commerciële productontwikkeling, een ernstige oplossing en aanvulling…
66% die er geen gebruik van maken
concurreert op prijs,
voor bedrijven die wel investeren in het groeiplatform/ commerciële productontwikkeling is dit
bedrijven die investeren in commerciële productontwikkeling en digitale kracht hebben
zoveel kans dat de omzet stijgt
meer dan
hebben de laatste 3 jaar
een nieuw product of dienst geïntroduceerd
t.o.v. 40% van alle bedrijven gemiddeld
meer dan
hebben hun marktaandeel zien toenemen zowel regionaal en lokaal
t.o.v. gemiddelde groei van 46% bij alle bedrijven
commerciële productontwikkeling is een integraal onderdeel van bijna
van de snelst groeiende bedrijven
t.o.v. slechts 7% die niet groeien
de digitale kracht in de juiste context volgt het succes bij gemiddeld
of bij 2 op de 3 bedrijven
die digitale UX marketing toepassen
en zoveel meer…
door dit performance-based platform en module: 1) hoeft u niet in de pré-ontwikkeling te investeren, 2) het beschermt, 3) de pré-lancering is getest, 4) de waarderingscijfers voor de strategische waarde externe en interne factoren zijn bekend en 5) bepalen de omschrijving voor de juiste strategie én genereert
|
Voel je een felle concurrentie waardoor er continu een negatieve druk is op de rendabiliteit.
|
Aarzel je om een marketingidee te lanceren omdat de concurrentie er meteen profijt uit zou trekken.
Ja, uw aarzeling is gegrond, er is bijna niets dat uw concurrenten niet kunnen kopiëren – maar er zijn effectieve manieren om dit te voorkomen.
Marketing in versnelling is geschikt voor elke onderneming van kmo tot grote ondernemingen voor elke branche b2c als b2b, keuze bedrijfsmatig of specifiek.
Met een prestatiegerichte vergoeding gebaseerd op échte prestaties en een meetbaar resultaat is het zeer geschikt om zich meer te distantiëren van de concurrentie.
Uw opties zijn groei en commerciële zekerheid. Het groeiplatform is alleen betaalbaar als uw plan slaagt.
Hoe klanten motiveren en de concurrentie blijven overtreffen?…
Het volgen van principes in website-ontwerp kan het succes van uw site maken of breken. Het is het verschil tussen bezoekers die vertrekken zodra ze uw startpagina bezoeken, of uw diensten en producten verkennen en uiteindelijk converteren.
In deze context is het laten uitschijnen dat je daarna je website of webshop zelf kan doen, een verkooppraatje en klanten niet serieus nemen in hun doelstelling en op termijn ‘kijken in de verkeerde kant van de telescoop.’
Het is altijd tijd om een gefundeerde schatting te maken van de trends die de komende periode zullen domineren. Designtrends zijn reacties op technologische en culturele veranderingen. Productontwikkelaars volgen nieuwere trends en nemen die op in het ontwerp van een product en dienst.
Dit geldt voor alle sectoren. Alles heeft een cyclus: diensten, producten, bedrijven. Voor kleine bedrijven is dit zelfs onmisbaar om te overleven. Dit komt omdat wij worden beoordeeld en geclassificeerd naar de vier manieren waarop wij contact met de wereld hebben, daarmee rekening houden is zeker geen overbodige luxe.
Maar het probleem met ontwerptrends is dat ze komen en gaan, en het kan moeilijk zijn om te weten welke trend te volgen. Een onjuiste beslissing kan veel problemen veroorzaken.
Hoe indrukwekkend de trends ook lijken, de missie van de ontwerper moet altijd hetzelfde blijven: gebruikers helpen hun doelen te bereiken door meer bruikbare producten te maken. Mode mag nooit de bruikbaarheid overtroeven. Van vitaal belang is om elke trend te evalueren en alleen oplossingen te implementeren die een betere gebruikerservaring voor gebruikers creëren zonder afbreuk en aan de weg die is afgelegd bij haar doelgroep – dat zijn taken van een creative director.
web-development
webdesign
marketing
graphic design
branding
Algemene Voorwaarden | Copyright-Disclaimer (zie Contact) | Logo: mayday-pub mix van Michael Elkan-Blogger en Pexels.comCCOlicense
Prijzen excl. BTW