Een logo laten ontwerpen.
Je laat een indruk achter.
3 prijs-pakketten
met garantie
Ontworpen door ervaren marketing-experten in Growth-Driven-Design.
Geef je bedrijfslogo vleugels, backing tot 90 marketing- en communicatie-services.
© Zeichen, Marken und Signets – Callwey
Een goed bedrijfslogo is het begin
van uw merk, van visual identity,
uw branding.
Logowoord, beeldmerk, logo met slogan, zegel...
Een identificatie op alles. Het product wordt geassocieerd met een bedrijf, beleving of beeld. Beeldmerk, het logo van Puma. Woordmerk: de logo’s van Esprit. Vignet, het logo van de NMBS. Lettermerk, het logo van Belfius. Een monogram (ineengevlochten letters), het logo van Albert Heyn. Embleem, het logo van vele automerken, BMW, Toyota. Een zegel (een stempelmerk), het logo van C&A. Het logo met een mascotte: het logo van ING.
Een vignet is een abstract iets (beeld zonder herkenbare voorstelling), een teken dat pas na veel tijd en investering herkend kan worden als merkteken, zoals “het vinkje” van NIKE. Dus vele vormen mogelijk, maar let op de keuze!
Een logo is essentieel voor succes.
6 logo trends.
Als mensen zoeken we en identificeren we patronen; zo zijn we geprogrammeerd. Als het gaat om logo-ontwerp, trouwens bij alle ontwerpwerkzaamheden, is het normaal om te zoeken naar identificeerbare trends.
Wat zijn trends in logo-ontwerp?
“Het vinden van trends kan een lastig werk zijn”, zegt Chris Harmon, creative director bij Loyalkaspar . “Soms ben je aangetrokken tot je eigen smaak, en worden trends zelfvervullende voorspellingen.” Neem bijvoorbeeld negatieve ruimte. We hebben dit jaar een aantal goede voorbeelden gezien van negatieve ruimte in logo-ontwerp. Maar is het een trend, of gewoon een tijdloze techniek? “Ik ben erg op mijn hoede voor trends als het gaat om design.” Deze negeren vaak merkwaarden, waardoor communicatie kan worden opgenomen in het behang van het leven waar niets echt voor staat.”
Zorgapp Zocdoc’s instant-klassieker van een logo hoeft al jaren niet opnieuw te worden ontworpen
uit © Creative Bloq Future Publishing Limited
Tegelijkertijd is het onbetwistbaar dat er een aantal duidelijke logo-trends bestaan. En hoewel je hen niet onnadenkend zou moeten volgen, is het nog steeds nuttig om te weten wat ze zijn, ook al is het met het uitdrukkelijke doel ze te vermijden.
1. Vereenvoudiging
2. Responsieve logo’s
3. Authenticiteit
4. Duurzaam logo-ontwerp
5. Speels worden met mode-logo’s
6. Verlopen
Sources: behance.net – dribbble.com – underconsideration.com/brandnew – logodesignguru.com – creativebloq.com
START UW LOGO-PROJECT
stap 2
KIES UW PROJECT PAKKET
LOGO-DESIGN PROJECT BASIC
Basic design, 2-kleurgebruik, 3 rough-concepts, 2 revisies, levering definitief concept is implementatie klaar voor artwork.
LOGO-DESIGN PROJECT BASIC ADVANCED
Advanced design, kleurgebruik onbeperkt, 4 rough-concepts, 2 revisies, levering definitief concept is implementatie klaar voor artwork.
LOGO-DESIGN PROJECT BASIC PREMIUM
Premium design, kleurgebruik onbeperkt, 5 visual-concepts, 3 revisies, levering definitief concept is implementatie klaar voor artwork. Het logo-concept meer afgestemd op branding brandingmarketing. Met creative direction, wat impliceert dat uw visual identity in style en trends in evolutie is telkens als er door ons een project wordt ontwikkeld.
Logo Design Project Basic, Basic Advanced en Basic Premium (reeds in fase pre-artwork) is bij afwerking implementatie klaar voor artwork.
stap 3
VUL DE BRIEFING IN EN KLAAR
Ga hiervoor naar BRANDING-BRIEFING. Mag in trefwoorden, zonder zinsbouw – nadien nemen we telefonisch contact op om samen alles te overlopen.
Hoe bestellen?
Vul het e-formulier onderaan in en klik op verzenden en klaar.
E-formulier voor bestelling LOGO PROJECT
MANAGE ALL IN ONE PLACE
web-development
webdesign
marketing
graphic design
branding
Zie INDEX: Algemene Voorwaarden | Privacyverklaring | Copyright: zie Copyright-Disclaimer en Pexels.com CCO license | Logo: mayday-mayday-pub mix van Michael Elkan-Blogger en Pexels.comCCOlicense
Prijzen excl. BTW