Marketing in versnelling.
Commerciële product-ontwikkeling.
Meer omzet genereren.
Marketingdoelen halen.
Performance-based-marketing.
Het groeiplatform =
meer commerciele zekerheid.
BE PREPARED.
Onbeperkt (en niet kort: 2x 60-90-365) begeleiden
marketing-experten,
designers en reclamemensen
uw onderneming
met resultaten
(of zolang : “FREE”*).
HET GROEIPLATFORM IS ONTWORPEN VOOR ELKE KMO.
(*) als uw doel op de hele tijdslijn voor maar 99% behaald is, het groeiplatform is enkel betaalbaar bij 100% slagen /
Hi,
It’s a Jungle Out There. Als het gaat om groei, zijn we allemaal als bomen die strijden om het beste licht.
|
Niet elk briljant idee brengt geld op – als het zo makkelijk was zou iedereen het kunnen.
Een groeiteam inhuren is moeilijk. U moet de juiste kandidaten vinden, de juiste vragen stellen en het juiste budget bepalen. Het groeiplatform is hierin een constructieve oplossing – en enkel betaalbaar bij slagen.
|
Het groeiplatform biedt een exacte blueprint voor uw onderneming. Ja, je krijgt het niet alleen, u ontdekt het ook, want je zet het later zelf voort. De knowhow krijg je zelf in handen.
Ready to Rule The Jungle?
Happy Jungle Days!
ETIENNE DE LOENEN
CREATIVE DIRECTOR
IT – MARKETING
Voor wie is het
groeiplatform doenbaar?
Het groeiplatform is geschikt voor elke onderneming die een voorsprong wil nemen en behouden.
Het groeiplatform is performance based marketingaanpak waarmee u uw concurrentie kan overtreffen op diverse commerciële aspecten en bedrijfsdoelen. Prijsstelling op basis van prestaties betekent dat het honorarium gebaseerd is op de prestaties van het werk. Een meetbaar resultaat bereiken is een vereiste, zoals hogere inkomsten of verhoogde efficiëntie. Geen twee projecten zijn hetzelfde, en er moet een pragmatische methode zijn. Het werkt zeer effectief en is het enkel betaalbaar bij slagen.
|
“Wat met uw bedrijfsgeheimen in zo’n samenwerking?” Die zijn veilig, omdat we geen geheimen willen weten. We hanteren een specifieke project-workflow nl.: “onboarden” die essentieel is voor prestaties, andersom zou dit negatief werken in resultaat.
|
Een solide overeenkomst met duidelijke statistieken en duidelijke voorwaarden die nauw aansluiten bij uw doelen.
Kan dit ook op de traditionele manier?
Het antwoord is: ja en nee.
1) een reclamebureau en marketingbureau inschakelen voor lange termijn, budget vooraf bepalen is hier wel nodig, alles aan project-gebaseerde prijzen maakt de werking moeilijk maar is noodzakelijk, verantwoordelijkheid in diepte is telkens vooraf te definiëren
2) met losse projecten werken via ontwerpers, consultants of via onze services van A tot Z, aan pakketprijzen of offerte, er is meer implementeringstijd nodig, er is geen verantwoording en extra tijd voorzien voor uw supervisie
|
De traditionele manier: Wat kost me dat? Wat levert het me op? Er zijn 2 grote nadelen, je hebt geen idee van het totale prijskaartje en wat die investering gaat opbrengen – zeker niet als uw concurrenten gelijktijdig met een gelijkaardige promotie beginnen want dan valt ook de bodem uit uw berekening… en wat in 60-90-365- dagen en meer?
Marketing is van levensbelang voor elk bedrijf.
Het draait niet om grote investeringen.
Een kmo heeft evenveel nood aan marketing als grote ondernemingen. Marketing in de kmo wordt meestal bij oprisping behandeld, zodat de dringende (verkoop – facturering) de belangrijke (zoals marketing) wegdrummen en kostbare tijd gaat verloren… een gemiste kans. Want marketing draait in kmo’s vooral om tijd en ideeën, niet om reusachtige investeringen.
Hoe kan men nog groeien?
Uit onderzoek blijkt dat bijna de helft (49%) van de kmo’s in België, jonger zijn dan 10 jaar.
Als u en uw concurrenten gevestigde ondernemingen zijn en op alle significante beleidsonderdelen en bepalende factoren: technologie, productie, financieel beheer, investering kapitaalgoederen, marketing – even professioneel zijn uitgebouwd – “Hoe kan men dan nog groeien?”
Het groeiplatform is hier het antwoord erop.
Het groeiplatform is flexibel in toepassing en het antwoord om uw concurrentie op het tweede plan te zetten door het hart van de marketing blijvend in uw huis te brengen.
Groeiplatform voor elk bedrijf een andere invulling.
Niet iedereen wil groeien in omzet, soms is kiezen voor een andere benadering van de concurrentie beter. Het heeft dus voor ieder een andere invulling.
Als doel dus niet een korte omzetstijging realiseren maar duurzaamheid, het moet zich bewijzen op lange termijn: de opbouw van commerciële zekerheid.
TOEPASSINGEN VAN GROEIPLATFORM:
Het groeiplatform houdt de volledige dienstverlening van een reclamebureau in met twee belangrijke verschillen, het werkt onbeperkt gestuurd door de cijfers en is enkel betaalbaar als het slaagt in uw marketingdoel.
– MEER OMZET EN NIEUWE OMZET
– COMMERCIËLE ZEKERHEID OPBOUWEN EN CONTINUEREN
– MEER RENDABILITEIT
– NIEUWE MARKETING ONTWIKKELEN
– NIEUWE PRODUCTEN EN DIENSTEN ONTWIKKELEN…
De effectiefste aanpak is een duidelijke doelstelling. Bepaal uw doel vooraf, dit kan een combinatie van meerdere toepassingen zijn.
Het groeiplatform,
een performance based marketingaanpak.
met deze aanpak
kijk je niet in de verkeerde kant van de telescoop
Tweede reden van dit groeiplatform.
Producten verkopen en zaken doen speelt zich steeds meer online af. Voor kmo’s biedt dit vele opportuniteiten. Maar kmo’s kunnen hier best in een hogere versnelling gaan. Vijftien jaar geleden had slechts een handjevol ondernemers een website, vandaag is dat ongeveer 65%. Een vooruitgang, maar slechts 1 op de 10 kmo’s gebruiken hun website echt zoals het moet.
Komt het door besparen?
Mogelijk. Besparen op een fundament is nooit een goede optie: het wordt ofwel een handel in bedrukt papier of een website zonder leads.
De reden dat niets werkt.
Is omdat de tactieken die je volgt veel tijd en geduld vergen en als u ze niet precies volgt zullen ze ook niet werken. Ook door tactieken die gedurig wijzigen, Google past jaarlijks tot 6000 algoritmen aan op zijn zoekmachine, met ingrijpende gevolgen voor iedere site. En door commodity-design – de business van “websites als online-visitekaartjes” – gevolg: “Ik heb een website – dus ik ben online” – is de houding, als het zo makkelijk was, dan loont het echt de moeite niet.
Een voorsprong opbouwen.
Het positieve is, als vele zo denken en koudwatervrees hebben en jij niet, je een degelijke voorsprong kan nemen op de anderen. Dit groeiplatform speelt hier een grote rol, ook op lange termijn want nadien kan u dit groeiplatform zelf voortzetten. Hoe vlugger u er mee begint, hoe moeilijker het is dat anderen u nog kunnen bijbenen.
commerciële productontwikkeling
|
|
Niet elk idee is levensvatbaar. Hier brengen de verschillende fasen van commerciële productontwikkeling wel een oplossing. Nu kan u producten ontwikkelen, beschermen en voelen dat de markt die ook wilt zonder dat het hopen geld kost – maar peil de markt zonder hoge kosten te maken of er wel een markt voor is.
|
Veel nieuwe producten “floppen”, omdat ze niet echt nieuw zijn (de consument heeft zoiets snel door). Een bedrijf dat wil overleven, moet goed zijn in het ontwikkelen van nieuwe producten en het op de markt brengen.
Welke waarde in 60- 90- 365- dagen?
Het groeiplatform dat effectief werkt... het is enkel betaalbaar als het werkt.
Alles onbeperkt met resultaten (of zolang: "FREE"*)
met het groeiplatform via de ROI-norm.
* als uw doel op de hele tijdslijn maar voor 99% behaald is, onbeperkte marketingontwikkeling, het groeiplatform en is enkel betaalbaar bij 100% slagen
GRAPHIC DESIGN
COMMERCIËLE PRODUCTONTWIKKELING
STUDIO_SERVICES
ADVIES
PROJECTEN MARKETING - COMMUNICATIE VAN A TOT Z
VISUAL IDENTITY
MARKETING-PROJECTEN
COMMERCIELE BEDRIJFSFORMULES / FORMATS DIENSTEN_PRODUCTEN_BEDRIJF
seo-sem marketing
PACKAGING
e_MARKETING
e-STRATEGIE
AI-CONNECT
CORPORATE IMAGE
DIGITAL MARKETING
MARKETING PRODUCT-ONTWIKKELING
GROEIPLATFORM
marketing automation
IN_STORE MARKETING SEGMENT_BUSTING
ADVERTENTIES
BROCHURE
DISPLAYS
DIRECT-MAILING
LOGO
ABOVE_THE_LINE
BELOW_THE_LINE
copywriting
beeldbewerking
displays
Sales promotion
campagnes
social media campagnes
SALES TOOLS ONTWIKKELING
HUISSTIJL
analyse
seo
Marketing-innovatie
BRANDING
integreated communication
internet marketing services
art direction
MARKETING-COMMUNICATIE VAN A TOT Z
MANAGE ALL IN ONE PLACE
PS: door de hoge inzet en verantwoordelijkheid die de Marketing R.O.I.-norm van ons vergt is het aanbod beperkt en kan voor onbepaalde tijd niet meer beschikbaar zijn.
MANAGE ALL IN ONE PLACE
web-development
webdesign
marketing
graphic design
branding
Zie INDEX: Algemene Voorwaarden | Privacyverklaring | Copyright: zie Copyright-Disclaimer en Pexels.com CCO license | Logo: mayday-mayday-pub mix van Michael Elkan-Blogger en Pexels.comCCOlicense
Prijzen excl. BTW