Online marketing, reclame,
visual identity, digitale marketing, digitale media, communicatie en commerciële product-ontwikkeling.

groeiplatform: marketing, reclame, communicatie

Meer nieuwe omzet en enkel betaalbaar bij slagen met online marketing, reclame, visual identity, digitale marketing, digitale media, communicatie en commerciële productontwikkeling - en enkel betaalbaar als het slaagt.

Het groeiplatform dat MOET werken.

iconsA brr 2 tek

Marketing is van levensbelang voor elk bedrijf.

Een kmo heeft evenveel nood aan marketing als grote ondernemingen. Marketing in de kmo wordt meestal bij oprisping behandeld, zodat de dringende (verkoop – facturering) de belangrijke (zoals marketing) wegdrummen en kostbare tijd gaat verloren… een gemiste kans. Want marketing draait in kmo’s vooral om tijd en ideeën, niet om reusachtige investeringen.

 

Uit onderzoek blijkt dat bijna de helft (49%) van de kmo’s in België, jonger zijn dan 10 jaar.

 

Als u en uw concurrenten gevestigde ondernemingen zijn en op alle significante beleidsonderdelen en bepalende factoren: technologie, productie, financieel beheer, investering kapitaalgoederen, marketing even professioneel zijn uitgebouwd – “Hoe kan men dan nog groeien?”

 

Het groeiplatform is flexibel in toepassing en het antwoord om uw concurrentie op het tweede plan te zetten door het hart van de marketing blijvend in uw huis te brengen.

facts11ab

Groeiplatform, noem het naambekendheid opbouwen, positionering om rendabiliteit, digitale versnelling, uw commerciële lijn op de kaart zetten – is allemaal het groeiplatform. Niet iedereen wil groeien in omzet, soms is kiezen voor positionering en zich distanciëren van de concurrentie beter. Het heeft dus voor ieder een andere invulling.

 

Als doel dus niet een korte omzetstijging realiseren maar duurzaamheid, het moet zich bewijzen op lange termijn: de opbouw van commerciële zekerheid.

U hebt dan een congruent marketing-communicatie-concept waaruit bijna vanzelf verkoop gaat voortvloeien en bijna niet te kopiëren is door uw concurrenten…

TOEPASSINGEN VAN GROEIPLATFORM:

 

– MEER OMZET EN NIEUWE OMZET
COMMERCIËLE ZEKERHEID OPBOUWEN EN CONTINUEREN
– MEER RENDABILITEIT
– NIEUWE MARKETINGCONCEPTEN ONTWIKKELEN
NIEUWE PRODUCTEN EN DIENSTEN ONTWIKKELEN
LEVENSCYCLUS UPDATING BESTAANDE PRODUCTEN EN DIENSTEN

a6

Het groeiplatform is geschikt

voor zelfstandigen en kmo’s,

zowel B2C als B2B, voor elke branche, keuze bedrijfsmatig of specifiek voor websites en

e-commerce webshops.

camp

OM COMPETITIEF TE ZIJN MOET MEN ZICH ONDERSCHEIDEN,
DIT VERONDERSTELT EEN VERBEELDING DIE, OP IEDER OGENBLIK REKENING HOUDT MET DE MARKTSITUATIE.

col1

met deze aanpak
kijk je niet in de verkeerde kant van de telescoop

Tweede reden van dit groeiplatform: producten verkopen en zaken doen speelt zich steeds meer online af. Voor kmo’s biedt dit vele opportuniteiten. Maar zelfstandigen en kmo’s kunnen hier best in een hogere versnelling gaan. Tien jaar geleden had slechts een handjevol ondernemers een website, vandaag is dat ongeveer 65%. Een vooruitgang, maar slechts 1 op de 10 kmo’s gebruiken hun website echt zoals het moet.

 

Komt het door besparen? Mogelijk. Maar besparen op een fundament is nooit een goede optie: het wordt ofwel een handel in bedrukt papier of een website zonder leads. Het komt vooral door koudwatervrees. Ik weet wat je doormaakt.

 

De reden dat niets werkt is, omdat de tactieken die je volgt veel tijd en geduld vergen en als u ze niet precies volgt, zullen ze ook niet werken. Ook door tactieken die gedurig wijzigen, Google past jaarlijks tot 6000 algoritmen aan op zijn zoekmachine, met ingrijpende gevolgen voor iedere site. En door commodity-design – de business van “websites als online-visitekaartjes” – gevolg: “Ik heb een website – dus ik ben online” – is de houding, als het zo makkelijk was, dan loont het echt de moeite niet.

 

Het positieve is, als vele zo denken en koudwatervrees hebben (en dat is bij 9 op de 10 kmo’s), en jij niet én je pakt het terdege aan – een degelijke voorsprong kan nemen op de anderen. Dit groeiplatform speelt hier een grote rol, ook op lange termijn want nadien kan u dit groeiplatform zelf voortzetten. Hoe vlugger je er écht mee begint, hoe moeilijker het is dat anderen je nog kunnen bijbenen.

MANAGE ALL IN ONE PLACE

WEBDESIGN - WEB DEVELOPMENT - MARKETING - GRAPHIC DESIGN - BRANDING - CREATIVE DIRECTION

Bijvoorbeeld met commerciële productontwikkeling. 

Nu kan u producten ontwikkelen, beschermen en voelen dat de markt die ook wilt zonder dat het hopen geld kost – maar peil de markt zonder hoge kosten te maken of er wel een markt voor is.

Maar veel nieuwe producten “floppen”, omdat ze niet echt nieuw zijn (de consument heeft zoiets snel door). Een bedrijf dat wil overleven, moet goed zijn in het ontwikkelen van nieuwe producten en het op de markt brengen ervan maar ook aandacht besteden voor de bestaande producten en diensten in de verschillende stadia van hun levenscyclus. Op beide gebieden kan veel geld worden verdiend.

Het groeiplatform* dat effectief werkt... het is enkel betaalbaar als het werkt.

Performance-based pricing is werken op prestatie en pas recht hebben op een vergoeding als het vooropgestelde doel op korte tot middellange termijn behaald is. Hier met één doel: meer omzet voor u genereren en commerciële zekerheid opbouwen.

Waarom? Strikt gezien is zuivere dienstverlening een poging om tot een resultaat te komen en het engagement van de dienstverlener is daardoor een eerste vereiste. Dit geeft een juiste mindset van de dienstverlener, omdat het is enkel betaalbaar als het werkt.

astip6a

Ik heb interesse in het groeiplatform.

groeiplatform marketing communicatie

Creëer een totaal online/offline marketing profiel: een concept waaruit bijna vanzelf verkoop gaat voortvloeien en niet te kopiëren is door uw concurrenten.

 

Uw aanvraag is vrijblijvend en wordt strikt vertrouwelijk behandeld.

 

Het groeiplatform is beperkt beschikbaar om conflictsituaties te vermijden en enkel mogelijk met een specifieke opstart.

* werking hoog DBH-Coëfficiënt = marketing-plannen hoog slaag-frequentie  /

*² cijfers uit 2019-2020 en DM-Trends Rapport Experience Index onder 6700 bedrijven van één persoonsbedrijven tot middelgrote bedrijven (E-consultancy) /

*³ groeiplatform = sluitend effectief in doelstelling, slaag-index 85,6% en cijfers Factkeeper 1500 bedrijven vanaf 10 werknemers (Warwick Business School + Design C London)

LOGO MMP 7

MANAGE ALL IN ONE PLACE

web-development  webdesign  marketing  graphic design  branding  creative direction

ONLINE-TEAM VOOR ONDERNEMERS, KMO’S EN MARKETEERS

Contact:

TEL 0472 730 714     E-MAIL info@mayday-pub.be

Prijzen excl. BTW
Zie Algemene Voorwaarden + voor | Herroepings-voorwaarden | Privacyverklaring | Cookiebeleid | Sitemap | Copyright © | zie Copyright-Disclaimer en Pexels.com CCO license | Logo: mayday-mayday-pub© achtergrond logo mix van Michael Elkan-Blogger en Pexels.comCCOlicense

Get Started

NEW

  • services in digital marketing
  • digital-easy van webdesign tot vernieuwen en UX
  • 12-maanden backing

Get Started

EASY

  • in bestelling
  • in starten
  • alles online
  • 1ste advies free

ONLINE BESTELLEN     ▼

STAP 1 : KLIK LET’S CREATE…

STAP 2 : KLIK PROJECT, KIES OP PAGINA, BESTEL

STAP 3 : VUL BRIEFING IN, VERZENDEN EN KLAAR

Get Started

CARING

  • garanties tot 100%
  • u betaald voor oplossingen niet voor tools
  • groeiplatform enkel betaalbaar bij slagen

Nieuwe plannen en verscheurd tussen doen-en-niet-doen. Dit analysetool helpt om rationeel de juiste beslissing te nemen. 

Copyright 2021 © All rights Reserved. Design Made by Mayday-Mayday-Pub