Playground
for creative business people.

A7Akmo3 grijs

RECLAMEBUREAU: MARKETING - BRANDING - UX/UI WEBDESIGN - WEBDEVELOPMENT - RECLAME - DIGITAL MARKETING - GROEIPLATFORM. MANAGE ALL IN ONE PLACE..

new

easy

mayday-mayday-pub logo

caring

Our company is a collective of amazing people striving to build delightful products.

studio-services-on-demand om elk marketing/communicatie-project uit te bouwen

marketing- en communicatie-proces

etienne
de loenen

creative director

communication offline-online

CREATIVE DIRECTION –

IMPLEMENTATIE 1:1 MARKETING –

WEB DEVELOPMENT

ANALYSE – PRODUCTIEASSISTENTIE –

COMMUNICATIE – RECLAME – MARKETING – CONCEPTEN

IDENTITEITSVORMGEVING –

SALES PROMOTION –

NEW WEALTH STRATEGIES –

BEDRIJFSCOMMUNICATIE –

CONCEPTUELE MARKETING –

INTERNET MARKETING SERVICES –

COMMERCIELE PRODUCTONTWIKKELING

 

creative experience

SKILLS:

CREATIVE DIRECTION / BRANDING /

MANAGING ADVERTISING-COMMUNICATION AGENCY /

COMMERCIELE PRODUCTONTWIKKELING +

NEW WEALTH STRATS /

WEBDEVELOPER /

ART DIRECTION / COPYWRITING / CONTENT / MARKETING

 

INDUSTRY:

ADVERTISING / COMMUNICATION / B2B / B2C /

 

ROLES:

CREATIVE DIRECTOR / ART DIRECTOR / COPYWRITER

MARKETING / INNOVATION

 

WORKED AS:

FL CREATIVE SERVICES & CREATIVE DIRECTOR /

INNOVATION / CONTENT / WEBDEVELOPER /

 

WORK EXPERIENCE:

+25 YEARS

Je energie en kennis zo efficiënt mogelijk inzetten is een zakelijke plicht als ondernemer; daarom ben ik gedreven door deze regel:

“Als dienstverleners oplossingen aanbieden moeten ze zich ook gedragen naar die oplossingen die ze bieden” – nl. verantwoordelijkheid nemen – zo definieer ik meteen mijn houding, interesses en projecten waarin ik het meest nuttig en productief kan zijn;

Ik ben creative director IT-marketing in business communicatie en branding en werk met verschillende ontwerpers ieder is een specialist in hun domein. Mijn missie is om uw communicatie naar doelgroep-prospects-klanten optimaal te benutten.

Etienne De Loenen

Meer dan 25 jaar all-round ervaring in Art Direction, Managing en Creative Direction voor bedrijven, reclameadviesbureau’s en drukkerijen op het gebied van creative direction, webdesign en interactieve marketing. In die tijd heb ik vele bedrijven geholpen betere resultaten te behalen in offline en online.

 

 

Creative afdeling bestaat uit een Creative Director, Art Director/ Copywriter, Graphic Designer/Visualizer. Een Copywriter is meestal de persoon die ideeën bedenkt, en de teksten schrijft (headlines tot body copy) of het script voor spots. De Art Director is verantwoordelijk om deze ideeën vorm te geven; zowel te beginnen met roughs en visuals (layout voor print tot een storyboard voor een reclamespot).

 

Een Creative Director reclame geeft leiding aan de creatieve afdeling van een reclamebureau en is verantwoordelijk voor de vertaling van de communicatiestrategie naar reclamecampagnes.

 

Voorbeelden van werkzaamheden: leidt en stimuleert het creatieve team (art directors en copywriters), beoordeelt en selecteert personeel, ontwikkelt reclamecampagnes en adviseert hierover, analyseert concurrentiegegevens, stelt marketingplannen op, ontwikkelt en verbetert producten en diensten en behandelt klachten.

 

BACKING.
Als klant kan u hierop rekenen.

COMMUNICATIE

U blijft op de hoogte van uw project. Een sterke relatie tussen bureau en klant: een constante communicatie is van top-belang. Geen gemiste deadlines en dubbelzinnige verwachtingen. Een juiste project-workflow voorkomt dit, dit kan zo simpel zijn als het instellen van een specifieke dag in de week, om te laten weten aan welke resultaten we werken.

TRANSPARANTIE

Want de wet van Murphy is overal. Transparantie en openheid is een vereiste waar vertrouwen de dominante factor is. We streven naar totale openheid ook als we tegen problemen aanlopen. De verwachting is dat projecten niet altijd volgens plan zullen verlopen.

RESULTATEN

U betaald voor oplossingen en niet voor tools. We zijn realistisch in verwachtingen, beloftes in resultaten zijn dan ook rechtstreeks gekoppeld aan verantwoordelijkheid nemen, zoals garanties en de R.O.I.-norm.

BRIEFING-SAFE

We leren uw taal. Uw briefing en visie strikt volgen en het streven naar “onboarden” n.l.: het definiëren van de reikwijdte van uw werk. We besteden tijd aan het leren van uw “taal” – hoe groter de kans dat ons werk weerspiegelt wat u als klant oorspronkelijk in gedachten had.

1aBa

SOEPELE SAMENWERKING

De proef op de som. Bij grotere projecten start je eigenlijk op met een proefperiode, nuttig om te peilen hoe de samenwerking is en vooral als klant bent u zeker van goede resultaten, bij kleine projecten zijn er dan weer tal van garantie-formules. 

SNEL MAAR MET EEN PLANNING

Is het eerste slagen. Een nieuw project begint met een gedetailleerd plan een tijdlijn die aangeeft welke taken moeten worden uitgevoerd en wanneer ze moeten worden voltooid. Georganiseerd zijn is gewenste resultaten bereiken.

BRANCHE-EXPERTISE

Draw with a different pen. Dat de ene oplossing voor de ene klant in een bepaalde branche werkte, betekent niet dat deze ook geschikt is voor een andere klant in een compleet andere branche, hiervan zijn we ons van bewust en is ook opgelost door een specifieke workflow.

DUIDELIJKHEID OVER EIGENDOM

Zwart op wit. De intellectuele eigendom en auteursrechten in het kader van het project worden correct overgedragen. Bij een website of webshop komen alle bestanden en files na het einde van het project in uw bezit, dus uw web-project is nooit verloren als u stopt met de samenwerking.

Let's Create

helder

Package-pricing en performance-based-pricing in diensten is voor bedrijven een surplus.

Budgetten kunnen verschillen door omvang minder door conceptie, zoniet heb je veelal te maken met getinte prijzen en mystificatie. Package-pricing maakt een echte samenwerking mogelijk: een website bouwen aan een maandprijs is een extra zekerheid in service tegenover ineens en de zaak is afgehandeld.

Klanten naar een volgende hogere schaal brengen en continu – dat is onze instelling.

betaalbaar

Professioneel werk en resultaat voor iedereen bereikbaar zonder aan afbraak te doen. Besparen op een fundament is nooit een goede optie: het wordt een handel in bedrukt papier of een website zonder leads, dus kijken in de verkeerde kant van de telescoop.

Het traditioneel communicatieproces is een traject van vele meetings, telefoons, e-mails en (dure) tijd. Het kan efficiënter, door ervaring (ook als toeleverancier) en technologie.

effectief

Ontgrendel uw marketingproces, dit betekent: het groeiplatform in omzetgroei of rendabiliteit is toepasbaar op elk bedrijf. Uw opties zijn groei en commerciële zekerheid.

Customers reviews

What people say

motorest – schiesser – bp – bellewaerde park – marlux  – vtm – l’ avenir – welt construct – ferrero

kettler – Elsevier – Bioshop – Kurko – Baltimore – avis – euro-chalet – kärcher – buga

vedadi – veedol – hudiko – alesa – minolta – videohouse – annie-blatt – vkw – sunset

legit – massive – monsanto – picard – lovable – canavac – brother – ibc – bevo

gb-inno-bm – caran ‘d ache – vlam – phildar – dkh – richter – silhouette – belfius

STANDAARD UITGEVERIJ – SPS – QUALIPHAR – RECREABEL – IDENTITY NUCLEAR – dr.renaud de paris

mayday-mayday-pub logo

MANAGE ALL IN ONE PLACE

web-development 

webdesign 

marketing 

graphic design 

branding 

 


Zie INDEX: Algemene Voorwaarden | Privacyverklaring | Copyright: zie Copyright-Disclaimer en Pexels.com CCO license | Logo: mayday-mayday-pub mix van Michael Elkan-Blogger en Pexels.comCCOlicense

Prijzen excl. BTW

Vragen?

ONLINE BESTELLEN 

STAP 1 : KLIK LET’S CREATE…▲

STAP 2 : KLIK PROJECT, KIES OP PAGINA, BESTEL

STAP 3 : VUL BRIEFING IN, VERZENDEN EN KLAAR

Nieuwe plannen en verscheurd tussen doen-en-niet-doen. Dit analysetool helpt om rationeel de juiste beslissing te nemen. 

Mayday-Mayday-Pub is werkzaam in: Antwerpen, Limburg,

West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen en Vlaams Brabant.

Copyright 2024 © All rights Reserved. Design Made by Mayday-Mayday-Pub