RECLAMEBUREAU: MARKETING - BRANDING - UX/UI WEBDESIGN - WEBDEVELOPMENT - RECLAME - DIGITAL MARKETING - GROEIPLATFORM - CREATIVE DIRECTION - manage all in one place.
new
- services in digital marketing
- digital-easy van webdesign tot vernieuwen en UX
- 12-maanden backing
easy
- in bestelling
- in starten
- alles online
- 1ste advies

caring
- garantie tot 100%
- manage all in one place
- groeiplatform enkel betaalbaar bij slagen
- R.O.I.-norm = maakt het nog zekerder

BACKING.
Als klant kan u hierop rekenen.
COMMUNICATIE:
u blijft op de hoogte van uw project.
Een sterke relatie tussen bureau en klant: een constante communicatie is van top-belang. Geen gemiste deadlines en dubbelzinnige verwachtingen. Een juiste project-workflow voorkomt dit, dit kan zo simpel zijn als het instellen van een specifieke dag in de week, om te laten weten aan welke resultaten we werken.
TRANSPARANTIE:
want de wet van Murphy is overal.
Transparantie en openheid is een vereiste waar vertrouwen de dominante factor is. We streven naar totale openheid ook als we tegen problemen aanlopen. De verwachting is dat projecten niet altijd volgens plan zullen verlopen.
RESULTATEN:
u betaald voor oplossingen niet voor tools.
We zijn realistisch in verwachtingen, beloftes in resultaten zijn dan ook rechtstreeks gekoppeld aan verantwoordelijkheid nemen, zoals garanties en de R.O.I.-norm.
BRIEFING-SAFE:
we leren uw "taal".
Uw briefing en visie strikt volgen en het streven naar “onboarden” n.l.: het definiëren van de reikwijdte van uw werk. We besteden tijd aan het leren van uw “taal” – hoe groter de kans dat ons werk weerspiegelt wat u als klant oorspronkelijk in gedachten had.

SOEPELE SAMENWERKING:
de proef op de som.
Bij grotere projecten start je eigenlijk op met een proefperiode, nuttig om te peilen hoe de samenwerking is en vooral als klant bent u zeker van goede resultaten, bij kleine projecten zijn er dan weer tal van garantie-formules.
SNEL MAAR MET EEN PLANNING:
is het eerste slagen.
Een nieuw project begint met een gedetailleerd plan een tijdlijn die aangeeft welke taken moeten worden uitgevoerd en wanneer ze moeten worden voltooid. Georganiseerd zijn is gewenste resultaten bereiken.
BRANCHE-EXPERTISE:
draw with a different pen.
Dat de ene oplossing voor de ene klant in een bepaalde branche werkte, betekent niet dat deze ook geschikt is voor een andere klant in een compleet andere branche, hiervan zijn we ons van bewust en is ook opgelost door een specifieke workflow.
DUIDELIJKHEID OVER EIGENDOM:
zwart op wit.
De intellectuele eigendom en auteursrechten in het kader van het project worden correct overgedragen. Bij een website of webshop komen alle bestanden en files na het einde van het project in uw bezit, dus uw web-project is nooit verloren als u stopt met de samenwerking.
helder
Package-pricing en performance-based-pricing in diensten is voor bedrijven een surplus.
Budgetten kunnen verschillen door omvang minder door conceptie, zoniet heb je veelal te maken met getinte prijzen en mystificatie. Package-pricing maakt een echte samenwerking mogelijk: een website bouwen aan een maandprijs is een extra zekerheid in service tegenover ineens en de zaak is afgehandeld.
Klanten naar een volgende hogere schaal brengen en continu – dat is onze instelling.
betaalbaar
Professioneel werk en resultaat voor iedereen bereikbaar zonder aan afbraak te doen. Besparen op een fundament is nooit een goede optie: het wordt een handel in bedrukt papier of een website zonder leads, dus kijken in de verkeerde kant van de telescoop.
Het traditioneel communicatieproces is een traject van vele meetings, telefoons, e-mails en (dure) tijd. Het kan efficiënter, door ervaring (ook als toeleverancier) en technologie.
effectief
Ontgrendel uw marketingproces, dit betekent: het groeiplatform in omzetgroei of rendabiliteit is toepasbaar op elk bedrijf. Uw opties zijn groei en commerciële zekerheid.

We maken van een complex proces
door technologie, een makkelijkere en hanteerbare oplossing
etienne
de loenen
creative director
communication offline-online
CREATIVE DIRECTION –
IMPLEMENTATIE 1:1 MARKETING –
WEB DEVELOPMENT
ANALYSE – PRODUCTIEASSISTENTIE –
COMMUNICATIE – RECLAME – MARKETING – CONCEPTEN
IDENTITEITSVORMGEVING –
SALES PROMOTION –
NEW WEALTH STRATEGIES –
BEDRIJFSCOMMUNICATIE –
CONCEPTUELE MARKETING –
INTERNET MARKETING SERVICES –
COMMERCIELE PRODUCTONTWIKKELING
creative experience
SKILLS:
CREATIVE DIRECTION / BRANDING /
MANAGING ADVERTISING-COMMUNICATION AGENCY /
COMMERCIELE PRODUCTONTWIKKELING +
NEW WEALTH STRATS /
WEBDEVELOPER /
ART DIRECTION / COPYWRITING / CONTENT / MARKETING
INDUSTRY:
ADVERTISING / COMMUNICATION / B2B / B2C /
ROLES:
CREATIVE DIRECTOR / ART DIRECTOR / COPYWRITER
MARKETING / INNOVATION
WORKED AS:
FL CREATIVE SERVICES & CREATIVE DIRECTOR /
INNOVATION / CONTENT / WEBDEVELOPER /
WORK EXPERIENCE:
+25 YEARS
Ik ben creative director IT-marketing in business communicatie en branding en werk met verschillende ontwerpers ieder is een specialist in hun domein. Mijn missie is om uw communicatie naar doelgroep-prospects-klanten optimaal te benutten.

Meer dan 25 jaar all-round ervaring in Art Direction, Managing en Creative Direction voor bedrijven, reclameadviesbureau’s en drukkerijen.
In 1989 met de 1e Mac en sinds 1999 op het gebied van creative direction, webdesign en interactieve marketing. In die tijd heb ik vele bedrijven geholpen betere resultaten te behalen in offline en online.
Creative afdeling bestaat uit een Creative Director, Art Director/ Copywriter, Graphic Designer/Visualizer. Een Copywriter is meestal de persoon die ideeën bedenkt, en de teksten schrijft (headlines tot body copy) of het script voor spots. De Art Director is verantwoordelijk om deze ideeën vorm te geven; zowel te beginnen met roughs en visuals (layout voor print tot een storyboard voor een reclamespot).
Een Creative Director reclame geeft leiding aan de creatieve afdeling van een reclamebureau en is verantwoordelijk voor de vertaling van de communicatiestrategie naar reclamecampagnes.
Voorbeelden van werkzaamheden: leidt en stimuleert het creatieve team (art directors en copywriters), beoordeelt en selecteert personeel, ontwikkelt reclamecampagnes en adviseert hierover, analyseert concurrentiegegevens, stelt marketingplannen op, ontwikkelt en verbetert producten en diensten en behandelt klachten.
motorest – schiesser – bp – bellewaerde park – marlux – vtm – l’ avenir – welt construct – ferrero
kettler – Elsevier – Bioshop – Kurko – Baltimore – avis – euro-chalet – kärcher – buga
vedadi – veedol – hudiko – alesa – minolta – videohouse – annie-blatt – vkw – sunset
legit – massive – monsanto – picard – lovable – canavac – brother – ibc – bevo
gb-inno-bm – cran ‘d ache – vlam – phildar – dkh – richter – silhouette – belfius
STANDAARD UITGEVERIJ – SPS – QUALIPHAR – RECREABEL – IDENTITY NUCLEAR – dr.renaud de paris
I N D E X
►HOME ►over ons ►hoe ga je te werk?
►SERVICES ►1ste advies ►faq ►top 10 vragen
►UX WEBSITE BOUWEN ►functies website ►website vernieuwen ►web-ontwerp-proces in 10 stappen ►ux en website ontwerp
►UX WEBSHOP BOUWEN ►functies webshop ►webshop vernieuwen ►website en webshop testen
►MARKETING IN VERSNELLING ►groeiplatform ►resultaten ►visual identity ►logo
►CONTACT ►garantie ►algemene voorwaarden ►copyright/disclaimer ►privacy beleid
►R.O.I. = RESULTAAT

MANAGE ALL IN ONE PLACE
web-development
webdesign
marketing
graphic design
branding
creative direction
voor ondernemers en kmo’s
Zie INDEX: Algemene Voorwaarden | Privacyverklaring | Copyright: zie Copyright-Disclaimer en Pexels.com CCO license | Logo: mayday-mayday-pub mix van Michael Elkan-Blogger en Pexels.comCCOlicense
Prijzen excl. BTW